Utmaning nr 2

HAHA! Nu ni ska jag starta en liten utmaning, annars brukar det alltid sluta med att jag inte har någon att utmana men den här gången tänker jag vara först!!!

Utmaningen går ut på att berätta 5-7 udda saker om mej själv. Intressant! :)

1. Jag gillar när det är klumpar i mannagrynsgröten

2. Jag tycker det är intressant att lära mig de latinska namnen på växter och djur

3. Jag gillar ostbågar med dilldipp

4. Jag älskar och har alltid älskat matte i skolan

5. Jag svimmar om jag ser blod
6. Jag lägger nästan aldrig märke till andras kläder, nya frisyrer osv (kanske inte så underligt men om man är tjej så ska man tydligen göra det har jag hört)
7. Jag är otroligt mörkrädd och tror nog nästan på spöken :)

"Bloggare som blir "tagna" ska skriva 5-7 saker om sig själv i sin blogg och samtidigt ange reglerna för spelet. Till slut väljer bloggaren fyra nya bloggare och gör en lista av deras namn... Efter att det är gjort skriver han/hon en kommentar i deras blogg för att låta dem veta att de har blivit tagna och att de ska läsa ens egen blogg för mer information".

Jag utmanar:
Tomas
Mikaela
Eva
Nina


Kommentarer
Postat av: T

Skulle inte tro det va...;-)

2008-12-04 @ 21:20:59
Postat av: E

Jag har antagit din utmaning.......

2008-12-04 @ 22:08:01
URL: http://smiletweety.blogg.se/
Postat av: Nina

Jag antar utmaningen!

2008-12-05 @ 08:12:25
URL: http://smaulandskan.webblogg.se/
Postat av: Mickis

Mej oxå=)

2008-12-05 @ 14:52:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0