Lagom små, runda, gula och gudomligt goda

Har sjunkit ner i soffan framför veckans DH avsnitt med en stor kopp te i ett försök att hålla mig borta från skåpet med ostbollarna. Vet inte om det kommer fungera för begäret som slagit till ikväll är stooort! Men det vore ju attan om inte min viljestyrka ska vinna någon gång! Håll tummarna för mig :)

Annars har dagen varit som dagarna i Villstad är mest. Efter hämtning på dagis åkte vi hem och gjorde några övningar i en lära-läsa bok som W fick igår. Han är så duktig och jag blir så stolt över min lille kille. Efter det hjälptes vi åt att göra plättar i vårt, för oss nya, plättjärn som vi fick i helgen av moster K. Tack! Det var mumsigt med plättar, grädde och mormors hemmagjorda hallonsylt. Mellan plättlagning och ett väldigt nödvändigt bad hann vi även med lite dans till Mora Träsk och plinkande på vårt nya, men väldigt ostämmda, piano.



Kommentarer
Postat av: E

Åhh.....det där bollarna ser goda ut. Måste jag absolut prova!!!!

2008-11-18 @ 21:42:34
URL: http://smiletweety.blogg.se/
Postat av: Mikaemela

Tävling!

Vill du prova vem som får in mest i munnen....;-)

2008-11-19 @ 17:49:07
Postat av: Nina

Tävlingen är avslutad! Nina vann! Ingen kan trolla med ostbollar som jag kan! Jag har övat länge och jag gör det ofta. ;-D

2008-11-20 @ 07:56:18
URL: http://smaulandskan.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0