Snuvigt värre...

Idag är vi hemma jag och William. Den lille med feber, snuva och ont i halsen och jag med lätt förkylning och mycket tungt huvud. Det får bli en väldigt lugn dag i Villstad!
Blev väckt av en mycket gosig kille för ca 50 min sedan och just nu sitter vi och tittar på Piff och Puff. Frukostbegäret har inte infunnit sig än, men det är inte konstigt så totaltäppt som han är.

Har inte riktigt bestämt mig för om den här låten är bra eller inte, men jag kan identifiera mig rätt väl i texten... :)


Kommentarer
Postat av: Nina

Oj, tre inlägg på samma dag - kors i galoschen! ;-)

Krya på er!! KRAM

2008-11-11 @ 17:20:32
URL: http://smaulandskan.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0